måndag 7 september 2009

Mums

Bawow. Gitarrerna har kommit hem idag meddelande min lilla plutt. :) woooooho. Dock får jag inte se min lilla skönhet förens på söndag :/ så jag Ska följa med min sötnos hem då, bestämt hihi. Något att se fram emot, sånt älskar jag. Min Prodigy skiva kom även hem idag, den olagligt släppta skivan (: moahaha. Det är ju faktiskt olagligt att jag köpte den också men ändå, jag vill ha massa bonus låtar ju.

Annars så mår jag ganska bra, var super glad för ett tag sedan, men blev lite nere nu. Har spelat lite CoD med Simon nästan nyss, går sådär. Ont i huvudet så tror det är därför jag får lite ångest när jag inte vet vad jag ska säga riktigt. Men jag blir snart frisk. Det tror jag på, massor faktiskt. Hehe. Jag har bara lite saker att lära och förstå mig på när det gäller mina tankar, mycket har gått över och är bearbetat sedan har jag endel kvar men jag tror det kommer fixa sig så snart jag bara låter mig fixa det ungefär.

Jaja, tror det blir lite CoD snart igen :) Ska försöka höja humöret ett snepp. Hihi.

Inga kommentarer: