måndag 2 november 2009

ojdå det var ett tag sedan sist :P haha.

Kan börja med att i fredags kom min älskling runt 1-2 så vi kunde hänga med mamma och pappa ner till Ica och då gå till systemet för att slippa dra hem all sprit, och på systemet fick jag en liten såndär gullig ask med godis i, för att jag var så duktig att visa mitt leg innan dem frågade :) Haha. Väl hemma så slappade vi mest, kollade på Paranormal Activity -mycket bra och läskig film. Dock kände jag mig så trygg i simons sällskap så jag blev inte lika rädd som jag säkert hade blivit om jag kollat på den själv ^^ Sedan blev det lite Saw spelande och sedan somnade vi gott :) mums!

I lördags så gick vi mest och väntade på att klockan skulle bli runt 4. För då kunde vi börja klä ut oss till vampyrer och åka på halloween fest. Men innan dess så sminkade jag min lilla syster och hennes kompis så de kunde gå ute och tigga godis från alla möjliga :P haha! Mja, åkte till kyrkogården och tände ljus -fast jag och simon väntade i bilden för det kändes lite respektlöst att gå där och vara utklädda vampyrer liksom ;) haha, och sedan var det svinkallt! men iallafall så kom vi fram till Södra Vi och gästade folket. Mycket trevlig var det faktiskt, och lekar osv. Åkte hem vid 00:00 snåret eftersom folket droppade av så snabbt :/ men jag mådde skit också. Och jag kände mig skitdum emot Simon med, jag blir lite sådär "rör mig inte när jag mår dåligt" :( så hela min natt blev jätte jobbig och hemsk, med spyor och en ond mage. Så när jag väl somnade så sov jag inte så jävla länge. Utan fick ångest när jag vaknade..

I söndags så frågade jag Simon på morgonen ifall jag kunde hänga med honom hem och ha det lite mysigt eftersom lördagskvällen blev lite jobbig för min del, och det gick ju jätte bra :) åkte till willy's och handlade tacos som vi lagade till hemma sedan. Och kollade på tv och skulle lägga oss. Dock var vi inte alls trötta så vi spelade trivial persuit (stavas?) och sedan somnade vi. -Mycket mysig dag det också även att jag var totalt skit slut hela tiden :P

Och idag då.. vaknade av babys larm klockan halv 7. och mådde skit, skitont i magen och frös som fan. Så jag fick ligga kvar faktiskt och sova med film till.. Skit gulligt. Dock känner jag mig nu lite ensam i detta hus, helt alone med massa läskiga ljud :/ någon ringde på förut också hörde jag, men jag vågade inte öppna. Ska se sen när jag ska åka hem, om jag åker hem efter Simon kommit hem eller om jag måste åka när Filippa kommer hem :/ (eller stanna en dag till?) fast det får jag nog inte. Men ja.. Jag är ändå lycklig. Jag verkligen kände det igår, att fyfan va mitt liv egentligen är bra! Jag måste lära mig att uppskatta det bara.

Well.. Hoppas Simon har det bra på sin praktik på Albäckskolan nu, lite nervös är jag för att höra hur det gick.

Inga kommentarer: