måndag 23 november 2009

Godmorgon, det var ännu ett tag sedan jag skrev, dagarna bara springer iväg nu tycker jag, inte för att det gör något så men det är segt att det går fort när man är med baby, för det är ju den bra tiden liksom. Men snart är det ju jul :D och snart Simons födelsedag <3 mums!

Annars så har vi inte gjort så mycket, i fredags morgon åkte jag hem och Simon jobbade, och hemma blev det städning (eftersom mitt nya fönster är på plats) och sedan arbetsförmedlingen och efter det kom älskling lagom till tacosen <3 hihi. Blev bio senare på kvällen också, vilket var den bästa film jag sett! OMG., well. Bra kväll tillslut. men det tar vi inte upp utan bara lär oss av.

Lördagen blev det slapp och en vända till tempo för att inhandla snus och pepparkakshus som jag fick av Simon <3 så vi byggde det tillsammans haha, och det var mycket roande faktiskt, sedan vid typ 6 tiden så åkte Simon iväg till plutonfest på Ronja hotellet, och då satt jag hemma och spelade Imagine Fashion Designer, roligt spel faktiskt ;) vid ca 11 kom baby igen och vi spelade lite flatout och drack glögg, sedan gjorde han en mycket betydelse full grej för mig som jag blev väldigt rörd av, det är personligt så det tar jag inte ens upp. Men glad blev jag! <3

Igår så hände inte så mycket åkte på ljusparty hos kusinerna för att baby ville åka hem och träffa sin bror. Och det var väl okej, men seeeeegt. hemma blev det tjaffs och gnäll, och förstörde hela min kväll. TACK. men ja, och internet la av totalt. Så jag var sur och dröömde skit inatt eftersom jag var så ensam. :( annars så, längtar jag tills fredag <3 Då blir det att vara med älskling igen, me love that!

Inga kommentarer: