onsdag 25 november 2009

tack för att du visar hur värdelös jag är

Alltså ja...........

Igårkväll blev det lite missförståd eller nått, jag ringde baby och snackade lite granna och sedan skulle han skämta med mig och sa "Du har fått konkurans nu" och mitt hjärta slog faktiskt i 28937346 slag ungefär, och då var det tydligen någon på Albäckskolan som påstod att hon behövde hjälp med sitt skåp och när han hjälpt henne så sa hon "Min polare vill ha ditt nummer" Och jag kunde inte skratta åt det sådär direkt liksom.. Tjejer... Är så irriterande alltså, jag hatar såntdär. Jag vill inte mista min älskling. inte för att jag tror jag kommer göra det för dedär eftersom de är ungefär 13 bast.. Men ja, Simon trodde jag blev sur på honom osvosv, att jag skulle vara svartsjuk. Men nee det är jag icke kom bara o tänka på massa skit som hänt i livet. Well...

Och så funkade inte skivan jag skulle kolla på igår kväll. Så jag blev sur över det, och Tova & Tim har mer eller mindre gjort slut igen. Och jag försöker hjälpa båda två vilket är svårt som fan. Men när jag väl fick En skiva att funka i min Dvd så somnade jag kvickt. Och vaknade vid 7:16 av att hantverkarna levde som Fan. Och testade med öronproppar ännu en gång men icke. >.< så jag tänkte gå och käka frukost eftersom jag kände att jag var ganska hungrig. Och då möts jag av en sur pappa också, jag sa
"Åh det är 3:e dagen jag blir väckt....de gör verkligen....."
"Men sluta gnälla förfan!!"
"Eh va?"
"Ja, jag hör bara gnäll från dig hela tiden, de måste ju för helvete få färdigt de där!!"
"men förlåt då!"
"Jag är så trött på ditt jävla gnäll"

Ungefär så blev min dag förstörd.. Jag var dessutom lugn och skulle ta det i en haha-åh-va-jobbiga-de-där-människorna-är. Men så är det pappa vi snackar om, hugger direkt på allt jag säger.. Börjar bli trött på det hära alltså.. Ska nog klä på mig och göra mig i ordning så jag kan gå till arbetsförmedligen sen när han hämtar mamma. Jag har seriöst ingen lust att prata mer med honom idag. Så är det.. Just nu saknar jag Simon massa med. :( Ses ju i övermorgon. <3

Inga kommentarer: