tisdag 3 november 2009

nu kommer detta inlägg bli ett jävla klagobrev. ungefär.

Jag är så förbannat trött på min familj och detta jävla hus. Så är det med det. Fyfan va irriterande alla ska vara, om jag gått estet så vet väl förhelvete jag vad jag pratar om? Och jag är tydligen så jävla pinsam och barnslig och är dum i huvudet som inte skaffat mig ett jobb.

Alltså ibland undrar jag om ni lyssnar på vad ni snackar om, nu menar jag inte att jag vet och kan bäst, men när man snackar om musik så vet jag väl bäst eftersom jag förhelvete har gått det? Nej då skall en person som knappt har en utbildning snacka om hur det är, DET är så irriterande och jobbigt att jag vill kräkas på er allihop. Ja, så illa är det nu.. Jag är tydligen stämplad i huvudet/pannan att jag är familjens Nolla bara för att jag haft mest IG och gått ett extra år på gymnasiet (med egen vilja) Det börjar bli så jääääävla irriterande att ingen har fattat hur det egentligen är. Och ibland låter det som att ni snackat in er så mycket i skitsnack och tror att allt som de vuxna säger eller ni har hört är rätt. Bullfuckingshit. Och det andra att jag är pinsam och barnslig. -Nej jag är rättvis och trött på egoister.

Mm. Min kväll bestod av de där. Det är tacken man får för all slit.. Jag skulle väl för fan göra vad som helst för att ha ett jobb och flytta ifrån den här smörjan.. Plus att jag är dålig, men ändå bättre än igår måste jag säga.. Simon är dunder sjuk, och jag är orolig för honom hela tiden, samtidigt som jag går och tänker på massa nojiga tankar. :/ men jag är väl sådan. Blää.. Nee.

Nu är jag arg och trött på allt skit som aldrig blir bättre här hemma alltså. Att se och höra dag ut och dag in hur alla beter sig och hur alla funkar är skrämmande. Att jag inte sett det innan? Hur i helvete kunde jag missa det? Kanske för att jag tagit ett steg bakåt och kollat upp all fakta? Borde vara så. Nej nu är det nog, jag har lite lust att sätta mig på nästa buss till L-berga och ta hand om min snuttegull som är den ända vettiga människan på jorden tydligen. well.

Snälla tidningen ge mig jobb nu.

Inga kommentarer: