onsdag 25 november 2009

Jag trodde nästan att min kväll skulle bli bra tillslut och det blev den påsättochvis jag önskar alltid att jag ska bli överraskad, men har slutat att bli sur över att jag aldrig blir det^^ haha! Men så nu sa snutten att jag kan dra dit i morgon :) Inte för att jag vet ifall han verkligen vill det egentligen ;) eller om det är för att jag tjatat? hihi. Får se ifall han vill.

I morgon blir det Arbetsförmedlingen tidigt, vid 1o:oo ska jag ju vara där ju. Bah, sedan konsum och sist men inte minst hem och packa och åka till Hultsfred. Wiho. Och även där köpa ett frimärke. Hehe vad gör man inte för 135:-/ställe ? ;) Jaja, ska väl hänga upp min tvätt/kläder som jag tänkte ha med mig till helgen, så att de hinner torka tills klockan 10 ! -De jag ska ha på mig åtminstone.. Jaja. Skrattat har jag gjort så det känns bra i kropp och märg. Hoppas att dagen blir lika rolig i morgon också <3 Love you.

Inga kommentarer: