fredag 6 november 2009

hos babylaby

Yes, som rubriken lyder så sitter jag hos Simon, ensam i deras hus ännu en dag :) fast idag mår jag bättre än sist hehe..

Igår så vaknade jag vid 11 tiden och gick och diskuterade med mamma om skolor och vad barn ska ha för uppfostring i skolan, men det slutade med att jag ägde mamma och hon blev sur för att enligt henne är det lärarnas fel att eleverna inte får godkänt, enligt mig så måste ju eleverna ge läraren lite respekt, men det förekommer ju inte i dagens Vimarskola eller på AL. så ja. Tänkte sedan ringa min simon och snacka lite eftersom jag blev lite irriterad på mamma, men då råkade jag väcka honom så det blev ett jävla liv >,< gick till stan och arbetsförmedlingen, köpte farsdag present. t-shirt, after shave & en Wallander film- kuriren. =) hoppas det duger åt herrn. hehe.

Efter middagen så mutade jag pappa med att skjutsa mig till baby, som en liten överraskning då, eftersom jag skulle åkt idag (fredag) egentligen, för jag har börjat hata bussar/tåg pga alla dessa väntetider. haha, det var roande dock så blev det lite blandade känslor från babe, han är lite sjuk än och tyckte att det var sådär att bli överraskad just nu :( men ingen skada skedd vi hade mysigt med popcorn och godis till en film, Farmhouse, som var lite skum i slutet och när det handlar om bebisar så blir jag gråtfärdig så jag kunde inte se, men i övrigt helt okej :) <3

I morgon ska jag dock hem. >.< blää. För att Simon ska iväg på ungdomshemvärns övning. Och då ska jag nog sysselsätta mig med att måla källaren klart och kanske låna mammas oljefärger, eller nått. W'll see helt enkelt.

Inga kommentarer: