onsdag 4 november 2009

det snöar!

Så underbart, jag som längtat i en månad om inte mer..

Vaknade av larmet i morse, jag tänkte faktiskt åka och överraska min älskling idag, men så var han lite tvär :/ så vi bestämde att jag kunde komma i helgen istället :) Jag var lite sådär att jag inte visste om jag vågade åka idag, jag ville det innerst inne men tänkte hela tiden på ifall han skulle bli arg så ja, detta kändes mycket bättre plus att han var så positiv till att jag kunde komma. Kanske blir bara fredag eftermiddag till lördag morgon om han piggnar till, men annars stannar jag heeela helgen <3 Löv you.

Well.. händer inte mycket nu inte, väntar på att Felicia ska komma hem med mina pengar från Michelle. Och att bea skall bestämma sig om vi ska ner till stan i dag eller i morgon. Annars så myser jag i mina myskläder och väntar på att det ska bli fredag ^^ ihi.. Mår sådär i psyket, blir väl bättre hoppas jag. Eller ja, nu har snön kommit och hoppas på en bra helg så ja, det Blir bättre.

Kanske skriver mer ikväll.. Tooodels.

Inga kommentarer: