onsdag 18 november 2009

Gårdagen var helt okej, ingen tjurig Ela, kanske lite små irriterad (som vanligt) men annars hade vi faaktiskt ganska roligt :) haha! Kollade på Scary Movie 3 också, den är faktiskt rolig.

Well. Vaknade upp med strålande humör när baby gick upp, dock somnade jag igen och drömde hemska saker, blir alltid så när jag väljer att sova liite till ! >,<>,< vilket jag inte vill vara hemma till !! Så förhoppningsvis får jag sova en natt till, om jag frågar snällt kanske ;) Hihi!

Plus att jag och Jessica inte kunde vara i morgon heller så kan jag lika gärna vara här, om jag får förstås. Måste gå till arbetsförmedlingen dock. men det blir på fredag. Jajajajjaa. Vet inte vad jag ska hitta på med Simon sen, blir väl film, och käk eller nått :) pussar och goooos. Nu ska jag fortsätta spela tills han kommer hem dvs kanske 40min till, haha! Have a nice time!

HATAR BLOGSPOT NÄR DEN INTE VILL HA MED ALLT JAG SKRIVER!

Inga kommentarer: