torsdag 29 oktober 2009

Happy Birthday Tova..

Mja. vaknade 10min innan larmet gick på, farmor skulle komma vid klockan 10 istället för 11 som hon sa igår. Blev även lite irritationer på henne igårkväll då eftersom vissa i släkten går före andra. Men vi hade bara tur att hon kom ändå! Rart! Jag bakde även klart min tårta till Tova, den blev lite bättre än jag tänkt mig :) hhe hon blev dessutom glad.

Annars så bara går jag här och vill bara slänga mig i väggen, eller typ gråta.. Har inget att göra och jag blir tokig snart. Bea & Jonas är hemma här men dem är ju spelupptagna och mamma satte sig vid tv:n nu och pappa är inte hemma. Fyfan va segt. :( Jag vill också gå på stan och ha mysigt ikväll. Men icke.. Jag bara väntar på i morgon. ÅÅÅÅÅÅÅH! Jag vill nununununu. ><

usch

Inga kommentarer: