onsdag 4 november 2009

ja det blir visst ett inlägg till idag, jag kan säga att mitt humör och psyke har vandrat i en bergodalbana. Det gillas verkligen inte. Det är jobbigt när man ena stunden är positiv och känner att det är bra och är glad så vänder det lika snabbt igen.. bah. Förhoppningsvis är det mensen som spökar igen,.. Baaaaaah.

Jag behöver min älskling nära mig bara.. För jag vet att ingenting är hans fel. De är allt annat som är runt om mig. Usch. Blev inget stan idag men det lär det bli i morgon efter halv 3 troligtvis, och säkerligen en tripp till Arbetsförmedlingen när jag ändå är där åt. Mja. Dagen har varit seg och som sagt har mitt psyke spelat ett spratt med mig så jag ibland kan börja gråta för att jag inte orkar gå hemma längre. Jag vill må bra och ha det bra med allting. Och jag saknar Simon varenda dag och hela tiden med, men jag får inte vara föör jobbig och låsa upp honom igen.. Jag är rädd för att jag ska göra det ju längre jag går arbetslös. :( skit!

Jaja, hoppas jag kan sova ut i morgon tror det är mycket därför jag är bitter ikväll. och inte på humör. Sedan är det ju bara en dag kvar tills jag kan krypa ner i älsklingens säng <3 DÅ mår jag som bäst. Så att jag nästan kan gråta! Blir lite tårögd nu när jag skriver det.

Jag är lycklig med dig. Det är jag.

Inga kommentarer: