torsdag 12 november 2009

Javars igår städade jag mitt rum och sedan blev det inte mer krattande av löv tyvärr. Bea svek. Weeell. Mitt rum är kanon fint nu, bytte duk på bordet, skiiiit fint! Ringde baby igår med, så vi ska på esteternas konsert ikväll vid halv 7.

I natt så vaknade jag vid halv 3 tiden och mådde så fruktansvärt illa kan jag lova. Blev några vändor till toan och sedan kräktes jag rosa, måste förövrigt varit snyggaste spyan i år alltså, men det var antagligen blåbärs pajen som jag inte tålde, eftersom det endast var den som kom upp, plus lite vatten jag nyss hade svalt liksom^^ men ja, jag ville nästan gråta eftersom jag hade big plans today med Simon. Så jag struntade i arbetsförmedlingens informations träff för att se så jag mådde bra istället, och det gör jag. Magen är lite orolig men yoghurten har behålls iallafall :) Ska åka vid halv 3 till Hultsfred iallafall. Jag mår bra och det var ju antagligen pajens fel :/ jävla blåbär.

Whatever. Blir hultan-simon-konsert-simon-sova-simon jobba-hultan-barnvakt-hem hit och slappa <3 mums, på min helg (förhelg) menmen nu ska jag bara vänta tills tåget går :)

Inga kommentarer: