söndag 8 november 2009

söndagar suger verkligen allt i hela världen alltså, min söndag började med att jag målade källaren ett bra tag, sedan vid fikan så hade vi tårta och firade farsdag. Sakerna pappa fick var bra, eller han såg nöjd ut iallafall ^^ Det är väl huvudsaken enligt mig. Efter det så gick jag och Bea ut och krattade löv i 3 timmar typ, 15 soppsäckar blev det. -.- Så nu är jag trött och sur mest, och mycket för att jag alltid saknar Simon så mycket! :/

Mja så är det, och i morgon händer inte ett skit, verkligen.. och inte på tisdagonsdag heller. På torsdag ska jag gå på möte på arbetsförmedlingen. Woho. sedan har jag inget att göra igen >.< ibland vet jag inte vad mitt liv är värt, men Simon är värd mycket, nästan allt av det bra mitt liv innehåller. Baaaaaaaah, så synd att man inte kan ses jämt bara. Då hade livet varit fulländat.


Blä.

Inga kommentarer: