tisdag 17 november 2009

ojdå missade några dagar där då va ;) haha. I söndags hände ingenting speciellt, jag bakade pepparkakor i 3 timmar och krattade löv resten av dagen så jag kan säga att jag var totalt slut där på kvällskanten ^^ men det bklev lite kortspelande med mamma & pappa.

Igår så kom Simon till Vimmerby vid halv 3 typ, då gick vi till Jari eftersom han skulle tatuera sig, dock visade det sig att Jari missat att boka in det :/ så vi fick vänta en timme extra, så då blev det fika på stan <3 himla mys, sedan fick jag en present, en GODISPÅSE <3<3 mums! LOVE YOU! Och sedan Jari då, blev as nice baby, (bild kommer upp på bdb senare) När vi kom hem så lagade jag Chili con carne till familjen och hade ställt upp jätte mysigt hemma till Simon & mig hehe. Så det uppskattades faktiskt. ^^ Sedan blev det Dexter avsnitt och sedan lite oklarheter men det löste sig genom att jag blev ledsen. menmen. Idag ska jag till honom istället :) hihi.

Så idag när vi vaknade vid 6-halv 7 så gick vi upp och käkade frukost och så följde jag honom till bussen, och när jag kom innanför dörren så började jag baka pepparkakor och sånt, kulkul! Nu har jag duschat och ska dammsuga innan jag ska fara iväg till Hultsfred <3 wioooho!

Inga kommentarer: