onsdag 11 november 2009

Ibland är det helt jävla okej <3

Kanske ska börja med att "rätta till" gårdagens inlägg genom att skriva att det visst hände en amazing grej igår. Nämligen att jag spontant drog på mig ytterkläderna och sprang till bussen mot Hultsfred :) Haha, Simon och jag hade bråkat lite grann och jag tyckte att det kändes bäst att träffas så inga oklarheter fanns liksom, men det ordnade sig, fick de lite av öppet hus och sådär :) jag kom som jag hade lovat Bea iallafall. Sedan så trodde baby att jag skulle med honom hem eller att jag hade tänkt de, så sött! Såatte jag tog självklart tillfället i akt så att säga :D

Så min kväll slutade helt okej och inte alls som jag trodde^^ men jag åkte hem i morse för att jag ändå ska dit i morgon igen. Så när jag kom hem så åt jag lite och sedan tog jag på mig ytterkläderna igen och ut och krattade löv tills det började regna en massa, men liite fick jag gjort och pengar blir det sen! När Bea kommer hem lär det bli mer krattande, då har man något att göra och efter det blir det dusch och städning på rummet :) lite julfint. Kolla på förr förra årets julkalender med 'En riktig jul' myys. I morgon blir det möte kl 1o. Sedan h-fred och baby <3

Inga kommentarer: