tisdag 24 november 2009

Vilken SKITDAG! Vaknade av ännu mer borrande i väggarna idag, och inte ens öronproppar hjälpte! Fyfan va sur jag blev, men jag gick upp och tänkte sätta mig vid datorn och spela & glo på internet, MEN så var inte internet på. Och jag kände verkligen inte för att gå upp bland byggarbetarna när jag såg ut som en ofräsch råtta eller nått, inte för att jag ens hade gått upp om jag så var super het heller.. Så jag fick spela lite spel innan jag tillslut hörde att pappa slutade snarka där ute i soffan.. Då fick han gå upp! ^^

Well. Tänkte dra mig till arbetsförmedlingen idag men jag orkade fan inte det! Får bli i morgon eftersom det är sista dagen, och på torsdag måste jag dit igen >.< tidigt också! Usch.... Jaja.. Har mest spelat idag och varit lite små jobbig, måste sluta haka upp mig på folk, det kan sluta illa annars, men det blir skärpning nu! ÅH!

Dock slutar inte min familj att förvåna mig ett skit.. Klagar och är allmänt otrevliga mot mig och mot andra, då suktar jag efter vissa personer i hushållet. Och det är så jäääääävla störande att det verkligen händer varenda dag alltså.. Och jag stör mig på ALLA dessa jävla problem alla har, vet ingen att era prroblem går ut över mig och mitt liv? Tror ni jag kan stänga av allt? Neej, och det blir min älskling lidandes för, såatte fixa era liv istället för att tjuta om det hela tiden!

Well.. Önskar att babylaby kunde ta sig hit och måla med mig <3

Inga kommentarer: