torsdag 19 november 2009

ett vidare inlägg..

Baah, denna dag har varit lite seg såhär ensam hos Simon faktiskt, börjar även känna mig hungrig. Och det är säkert 20-30min innan Simon kommer hem.. Och nu är det inte säkert ifall vi ska på bio eller så, eftersom han blivit hostig och kanske lite febrig >,< allt skit ska hända på samma gång, vilket är så jävla typiskt.. Och ingen skjuts fick vi hem i morgon heller, av pappa alltså, de har annat att göra. Men jag fick reda på att mitt fönster är bytt hemma nu, känner mig lite små dum nu emot Simon när det faktiskt är bytt ny :/ ifall han vill köra hem mig så får han det, fast jag vill stanna.. Jaja..

Hoppas han känner sig bättre i morgon, så jag slipper bli tjurig. Alltså inte på honom utan mest på vilken jävla otur jag har ibland, eller Vi har otur. Bajs.. Whatever, ska kolla lite julklappar nu, ifall jag inte lyckas med vad jag vill handla ! Har lite tips iallafall. Önska mig lycka till med denna kväll!

Inga kommentarer: