fredag 27 november 2009

Nu sitter jag hos Simon och har nyss dammsugat som börjar bli en vana när jag kommer hit^^ men tänkte snacka lite om gårdagen.

Vid halv 8 hade jag ställt larmet så jag skulle hinna packa och äta frukost innan klockan 10 då jag skulle på basinformation på arbetsförmedlingen. Men så orkade jag verkligen inte gå upp. Så sov till halv 9. Fick stressa som fan för jag har blivit så seg när det gäller att man Måste iväg till någonting snabbt så då hinner jag knappt göra allt jag vill liksom. Men jag kom dit 2-5min innan informationen startade. Där träffade jag Tina från skolan, läänge sedan man såg henne och länge sedan man snackade också, så jag var inte själv iallafall.. Efter informationen som tog en timme så följde jag Tina till stationen och sedan gick vi till apoteket och sen konsum och snackade massor, tillslut efter en timme var jag tvungen att gå hem eftersom jag skulle iväg vid 2 igen. Blev att packa och snacka lite med mamma som nyss kom hem då, och sedan gick ner snabbt till tåget, där träffade jag min fd bästa kompis Mikaela. Himla trevligt att träffa så många kompisar på samma dag så nu behöver jag inte sånt sällskap på några månader ;) hah! Men ja, hultsfred och Simon <3 Mycket trevlig kväll med dexter och allmänt målande och myspys. Me löve that.

Och idag då händer väl inte så mycket, Simon kommer hem vid 2 tiden :) lite innan kanske, eftersom han slutar vid 1. Wihoo. Undra vad vi ska hitta på tro, måste gå till Coop iallafall och posta ett brev eftersom jag glömde det idag innan baby åkte. Jaja. Får se vad helgen har att bjuda på det är ju också Första advent på söndag. MYS, och då är jag här, myyyyyyyysigt. Nu ska jag kanske spela lite Wedding dash ready,aim, love. Tror jag. Sedan sminka mig och sedan umgås med min älskling. Byebye.

Inga kommentarer: