tisdag 10 november 2009

Jag gör ofta fel val varenda gång jag ser något jag inte gillar, jag väljer alltid att tro det värsta, så funkar tydligen jag. Inget jag kan göra någonting åt, oftast går det över efter några timmars gråtande, jag pratar mig själv tillrätta helt enkelt. Ungefär. Kanske behövs en och annan tillsägelse från Simon.. menmen..

Min dag är lite som förstörd just nu, jag valde fel helt enkelt, alltså fel val av hur jag skulle reagera. Och jag får helt enkelt skylla mig själv. Värmen stiger i ansiktet hela tiden och jag är helt utmattad, av att torka tårar av att gråta och inte ens hungrig.. Well.. Tung dag, från början.

Ah, vaknade upp av matos, som satte sig i kläderna ochsåvidare. gick till tandläkaren med Ludde fick utskällning där, regn och tråk. Hem och bråk. wow det rimmade nästan, whatever.

Hejdå, hoppas på en bra onsdag kanske? Eller händer det något amazing ikväll tro? Neeeeee!

Inga kommentarer: