lördag 7 november 2009

jag måste först nämna att jag blev ett monster igår, jag ber om ursäkt älskling för det, det är jobbigt när jag blir sådär.. Händer alltid någon gång är jag har mens, att man blir lätt irriterad och huvudvärk gånger 1ooo.. Såatte gråtande och tjaffs med skjuts (inte mellan simon och mig alltså) sådet var lite påfrestande måste jag säga :/ men jag och baby grät lite med varann, tillslut så blev han gladare så vi åt massa bullar och fixade körkortsteori online så vi pluggade lite :) hihi. Mycket roligt faktiskt, lärt mig liiite. ^^

Men idag vaknade jag vid 6, av att Simon hämtade vatten och vi bytte plats i sängen^^ men vid 8 gick vi upp och skyndade oss, eftersom jag skulle med tåget vid 09:16. Blev tåg och gå hem, och väl hemma så berättade dem att vi skulle till Oskarshamn och käka McDonalds :) så jag hängde på, lääänge sedan jag åt hamburgare wtf. Handlade godis & julmust.

Så det är vad jag gjort idag, inget målande i källaren och inget lövkrattande, men det blir i morgon :/ om det inte blir andra planer.. Ja, och nu nyss nästan så spelade vi lite yatzy vann andra omgången med 170p ! Den ni. Älskling ringde två gånger med och pratade om hur de hade det i Vena :) Och jag blir så varm inom mig när han säger att han borde varit med mig idag istället :) jag blir så happy när han säger det. Tänk om han skulle komma inatt eller i morgon <3 Det skulle vara coolt, men förstår om han inte orkar. Hehe. Wellwell. Ska kanske sätta på glöggen nu och se ifall baby ringer senare. Annars blir det väl att sova.

Inga kommentarer: