lördag 14 november 2009

Åh det är lördag en tråkig lördag`? YES.

Gick upp vid Typ 5, eller halvsov medans babylaby gick och tog på sig sina gröna kläder och såg ståtlig ut. Så när han skulle käka frukost så hjälpte jag till att hitta grejerna åt han :) Även att jag halvsov, inatt så sov jag så hiiiiiiiiimla jävla bra. Fan flera dagar sedan sist, men det är väl för att baby var där <3

Dock igår kväll var jag på pissigt humör igen, efter vi åkt med Melker till Tuna-Vena med Marika, efter detta så fick jag damp på min dator som vägrar funka bland som den ska och sedan skulle jag och Simon installera skrivaren >,< vilket inte funkade ändå! usch vilket humör, förlåt baby!

Annars så idag, ensam och varit sysslolös till max. Hängde med och handlade, spelat yatzy och det är nog allt.. egentligen.. inte kollat på Twin Peaks eller gjort något som jag planerat inte ens krattat löv! :( Well. I morgon ska jag baka pepparkakor, MUMS! Och kaaaanske kratta löv, tidigt isf, gå upp lite tidigare och fixa det. Och sedan baka! Eller kratta på tisdag ;) Jaja, jag måste ändra mitt humör i vilket fall som helst, det är kasst, sluta vara så arg. Tror det är pillren som inte har vant sig än. Och jag grubblar mycket på Bea och hennes problem, jag liksom lever mig ju in i hennes och ser hur hon tänker. Jaja, jag måste lära mig att inte ta åt mig för mycket. Och jag kanske ska ta mig till att laga mat åt Simon på måndag? :) Miwhwoo. Vi ska till Jari då och Simon ska tatuera sig, baah jag blir så jädrans sugen! ah..

Jaja, jag önskar att Simon varit hemma hos mig nu och pussat lite på honom, och mysat en massa till film <3 Sparar nog avsnitten på Twin Peaks tills han kommer, som jag lovat.

Inga kommentarer: