torsdag 19 november 2009

Godmorgon!

Igår när Simon kom hem från jobbet (16:oo) så åt vi lite pepparkakor som jag hade med mig i tisdags, och fick Godkänt av babe. ^^ Sedan tyckte Simon att vi skulle möblera om på hans rum igen, så att det blev som förra året, lite scarry men det vart okej till slut :P Man är ju inte så van direkt, inte jag iallafall.. heh, blev lite Scary Movie 1-2 igår med. :) och en maaassa mys.

Idag då, så sitter jag här, vaknade några gånger inatt men jag sov ganska bra ändå, även att jag vaknade. Lite ovant att ha sängen på ett annat ställe. Men jag gick ändå upp sedan när babylaby åkt iväg till jobbet. Så nu sitter jag och halvfryser. men jag är ändå kvar hos honom :) Fick sova en natt till, eftersom hantverkarna jobbar just nu hemma, och mitt rum ser förjävligt ut just nu. :( Så jag hade inte kunnat sova där inatt ändå. >,< jaja, i morgon blir det hemfärd tidigt tror jag. Eller jag måste nog det eftersom jag inte har pengar att vänta på Simon sedan åka, och för att jag måste till Arbetsförmedlingen med. Baaaah vill inte dit!

Men ja, senare i morgon kommer han ju iallafall, då blir det bio, 2012 ska vi allt se, har tjatat om den filmen i några månader nu så det ska bli spännande! Premiär dagen med! GÖTT! Well.. Kanske ska sätta mig och spela lite nu, kaanske blir en tupplur senare, är ju en låång dag idag :( skit.. Om Simon kunde komma hem? det skulle vara så mysigt.

Inga kommentarer: