måndag 9 november 2009

well.. gårdagen bjöd på ångest, nästintill panikångest, mysigt? Inte riktigt kanske skulle jag nog säga. Det är hemskt, och jag hatar mig själv!

Idag vaknade jag vid halv 8 av skrikanade syskon som skulle till skolan, jag har väldigt svårt att somna om men jag lyckades faktiskt efter ett tag. drömde okej. väl uppe så strosade jag omkring som ett spöke ont i bröst korgen och ont i hela ryggen >,< jävla lövkrattande igår. baaha. Vid två tiden fick bea för sig att vi skulle gå till banken ock Cubus, så det gjorde vi. Köpte mer soppsäckar så vi kunde kratta löv, men det blåste för mycket så vi skippade det idag.

Annars, svin god mat, Big One pizza, kan vara min nya älsklingsrätt <3 mums!
ehm ja, vad har jag mer gjort, snackat med Elin lite grann och bestämde med älskling att jag ska åka till honom på torsdag och på fredag ska han med mig hem ^^ miwhi. sedan har jag mått ganska dåligt igen.

Men jag känner att jag pressar mig för hårt, jag är arbetslös och bara går här och tänker, tänker på massa skit som är så onödigt. Och hela tiden känner jag att jag Måste härifrån vilket jag blir stressad på. Och när jag blir sådär stressad blir jag deprimerad igen, och igen, kommer på fel tankar precis som för några månader sedan, vissa saker försvann inte, men väldigt mycket gjorde det. Och jag har inte fastnat igen. Nejdå inte än, men jag kämpar för att inte hamna där igen, på botten och vara ett hopplöst fall.. Jag försöker lugna ner mig och tänka realistiskt, och se om tankarna skulle vara rätt. osvosv, fortfarande problem med film-tv att blanda in sitt egna liv och problem med att höra negativa saker från andra, sjukt men sant.

Det jag vet är att jag älskar Simon, jävligt mycket, men jag får inte hänga upp mig på honom heller, som jag gjorde sist.. Det är jag så rädd för, och är så rädd att förlora allt för att jag aldrig blir helt okej. Jag tror jag blir okej den dagen jobbet dyker upp. Så jag slipper gå hemma och få ångest för att jag skulle vara föör jobbig eller så. Jaja, det blir bra.

1 kommentar:

Alice sa...

Hej!
Just det halsbandet finns endast i den butiken, men jag säljer även online www.candiepoison.com
Det kommer att komma upp liknande halsband så håll utkik :)