fredag 13 november 2009

Åkte till Hulsfred igår och sedan till Lönneberga :) blev lite tjaffs hemma hos Simon men ja, sånt händer :( åkte tillslut till hultsfred igen och kollade på estet konserten! Vilket var helt fantastiskt bra gjort alltså.. Helt otroligt. Dock sabbade jag nog hälften av alla kort jag tog >,< bara för att jag missade att ta bort mitt jävla soft focus filter!

Whatever, idag väntar jag på att Simon skall komma hem, sedan drar vi till Vimmerby och tar hand om Ludwig. mjao sedan ska vi väl bara slappa tror jag. Jag vill inte vara tjurig idag, varför har jag börjat bli det varenda dag för? :( har säkert att göra med att jag börjar ta åt mig andras problem igen, och blandar in det i mitt liv. JAG VILL VARA NORMAL.

Bah, jaja det är två timmar kvar snart. woho. nice. Jag SKA vara glad idag, jag måste det.

Inga kommentarer: