måndag 30 november 2009

Hemma nu igen, tänkte berätta om min helg lite. Åkte till Simon i torsdags, då fixade jag till SeeYou uppdraget också. Köpte lussekatter och myste, dock har jag visst skrivit om fredagen lite. Så jag kan skriva om fortsättningen istället ^^ Hah, jag var på dåligt humör lite grann :/ så jag förstörde mest kvällen fast efter lite Twin Peaks och ritande med Simon så kändes det bättre, och då bestämde jag att vi skulle rensa ut babys kläder^^ hhaa, det var en rolig upplevelse faktiskt, se kläder man aldrig sett på hahah! Men det blev en soppsäck iallafall ;) Och kollade på twin peaks tills vi somnade ^^

I lördags har jag lite svårt att minnas vad vi gjorde tyvärr >.< men jag vet att vid 4 tiden så åkte vi på Silverdalen marknad och myste, baby köpte lite brändamandlar och sedan traskade vi hem och han köpte julklappar på datorn till sin familj. Sedan fick jag gå och duscha medans min julklapp inhandlades haha! Blev Twin peaks sedan sova. <3

I går så hade vi världens bästa dag, nästan helt surfri alltså, åh.. jag vill alltid leva i såna dagar alltså. Jag var lite sur för att jag hade tråkigt när Simon bestämt sig för att börja spela CoD igen, och satt mest på sängen och glodde, sedan så kom han på att vi skulle gå ut till berget i Silverdalen och rita :) och ta kort då, och på vägen dit så köptes lite gottis saker, tack sötnos. Väl där uppe så tittade vi på utsikten och satte oss en timme och bara tittade och ritade samt fikade med lite riskakor, och allt var bara på perfekt, hade inte blivit bättre. Dock var vi tvungna att dra oss innan mörkret kom,. Så vi gick till Silverbaren och drog en halv pizza och älsklig bjöd mig <3 hihi. Hemma så slappade vi ett tag sedan fick jag Simon till att baka kärleksmums :D haha, vi hade kul och det blev väldigt bra för att vara första gången vi bakar tillsammans. Så det var en bra kväll faktiskt, och helt okej allting. Önskar att det alltid är så bra, men de blir det så fort mitt humör vänder. Och det har nog gjort det nu? Känns så efter igår. Då har min Simon rätt isf, bara lite glädje är din medicin. Och så sant som sagt.

Idag så vaknade jag vid 4, och ville inte gå upp om någon timme, verkligen inte, jag ville bara ligga kvar och njuta av att jag hade min Simon bredvid mig, mums. Men vid halv 7 ringde klockan. SÅ de bar av till Hultsfred-tandläkaren med Simon sedan åkte jag med 9-bussen hem, och väl hemma blev det snack med mamma, sedan krattade jag löv i 3 timmar typ, och fick 1ooo:- för det ;D och ringde babe och bea, och ja.. Gick på stan med Bea & Ludde och köpte present till Simon, kan inte skriva det här eftersom det kan vara lite reskabelt då va. Men det lyckades jag med iallafall. Och ätit nästan världens godaste mat, Big One pizza. Fick ett par mys strumpor av pappa också. Tack.

Nu så ska jag inte göra någonting. Bara slappa och tänka på allt bra jag har. Baby <3 Och i morgon blir det sjukhuset och vaccinera mig, baah. Jaja. hha, längtar till fredag redan. Om det inte blir tidigare dvs. men ja, underbart har det varit och jag är glad nu, men jag vill tillbaka NU. G'nignt.

Inga kommentarer: