tisdag 1 december 2009

vaknade nu för ca 20 minuter sedan av ett jävla borrande i väggen på mitt rum, byggarbetarna är tillbaka och sätter dit fönsterblecken. uhh, fast hellre nu än vid klockan 7. Men iallafall så vaknar jag upp och försöker sätta mig upp i sängen och känner sådan jävulsk träningsvärk i hela ryggen.. Och halvt i bröstkorgen. Ja hörrni värsta jag skådat kan jag säga er.

Vid klockan halv 1 ska jag & mamma till sjukhuset och ta vaccinet, får se om jag dör ;) hah! men lite roligt kanske det blir, kan dock inte vänta så jätte länge för annars drar vi ner i morgon ifall det är grymt mycket folk, eftersom mamma ska åka och jobba vid 3 tiden. Well, inget annat på listan idag faktiskt. Slappa. och längta till helgen som vanligt. MEN det är 1 december idag :D wiho, så då får jag äta min första choklad ur kalendern. Mysigt, hoppas på snö nu också, och jag kanske ska sätta mig ner och tänka på julklappar till alla. Iallafall vilket område osv. Simons är ju nästan klar, beror på hur jag bestämmer mig att göra, men jag tror det. Blir ju Ullared den 18:e ! gött.

Inga kommentarer: