tisdag 21 april 2009

Vilken slapp dag.

Hemma efter en sådär dag i skolan. Eller jag har varit på
stan och sånt med efter, kom hem vid halv 12 ungefär.
Gick ner till stan för att checka in skor till studenten.
Hittade ett par Ballerina faktiskt, med rem om foten.
-Precis som jag ville!

Tog även hem min efterlängtade taavla med.
Så vet inte vad jag ska pyssla med idag faktiskt.
Spela lite med Simon senare hoppas jag, annars bara sitta
och glo, längta till söndag typ. Händer nog inte så mycket
idag.. Rätt slappt. Mår inte så bra heller, i huvudet.
Mycket tankar och sånt som far omkring, man vet inte
redigt vad man ska tro eller tycka längre på något vis.
Det är lite skrämmande :/ men ja, det bevisas väl snart.

Hoppas på att hämta ut tågbiljetterna i veckan också.
Har betalt Simon så hoppas han beställer nu med,
det ska bli jävligt kul om inte annat att åka till Linköping
och glo, sova i hans brors lägenhet osv =)

Inga kommentarer: