tisdag 14 april 2009

Mhm. Träffade Simon vid ca kvart över ett på Schalom.
vet inte hur det stavas faktiskt ^^ men iallafall satt han
där och såg allmänt söt ut bara =) Haha, han skulle visst
ta en pizza innan han skulle köra.

Tiden gick så himla fort och jag var typ nervös när jag
var där, liksom jag visste inte vad jag skulle säga, typ
"hej jag har saknat dig så jävla mycket så när jag väl
träffar dig blir jag helt stum"

Ja men ungefär så, kände mig skit taskig som var så tråkigt
sällskap :( men de får vi väl ta igen sen. Fick ett telefon samtal
till sen när körningen var över :) allt bra.
Testade att spela lite GTA men det är fan svårt :/ kan inte uppdragen.
Usch va dålig jag känner mig ibland. /: fan.
Men jag får väl kolla på Dinasours istället och vänta till's 9-10 typ.
Så kanske de blir Cod? -Verkar som jag gjorde någon sur:/ har
en tendens att göra så tydligen.

Inga kommentarer: