lördag 11 april 2009

Jag heart you.

Halloj.

Dagen började inte så jätte bra, var lite orolig.
Men nu är det helt okej, har tillochmed varit
i Västervik :) Hittade en tia i en kundvagn utanför
Lidl. :P Hur stor är den chansen?

Annars så händer väl inget idag, jag ringde Simon
förut, innan vi åkte och han mådde bra -Viktigast!
Och jag saknar honom otroligt mycket, kan knappt
vänta tills vi ses! Kommer gråta fan!
Det är så mys när man inte setts på ett tag, då blir
allt så magiskt underbart :) Fast han är alltid underbar.

Saknar dig! -Mycket!

Och nu har jag fan bestämt mig, jag ska sluta oroa mig
för onödiga saker, lägga all skit bakom mig och ta det
jag har :) Annars kan jag mista allt , vänner familj osv.
Menmen, inga sura miner, bara vänta tills klockan är
19:oo Dååå kommer simon hem till sig och han ringer.
Jag är pepp, för att idag är jag lite sådär Ensam.
Så hoppas det blir CoD för hela slanten. Puss..

Inga kommentarer: