söndag 19 april 2009

Gött häng hos Simon.

Såatte, vaknade av Fomul1 imorse >.<
Blääk, men jag överlever, min dator ska hem idag :( buhu..
Fast jag stannar tror jag iallafall, ska bara snacka med pappa.
Känner mig lite dum, åka ända hit och så får pappa åka själv hem. :/

Whatever, gårdagen var helt okej enligt mig :) Jag kunde varit
gladare :P men spelade massa GTA och CoD <3 Mycket trevligt.
Åt jääätte god middag också, hans mamma är duktig på att laga
mat tycker jag. Hihi.

Idag vet jag inte redigt vad som händer.
Ska nog slappa, ska se ifall pappa hämtar datorn vid 6 tiden eller nått.
Om han har lust, ifall han blir sur :/ det vill vi ju inte liksom.
Kanske kan man bjuda puddingen på pizza?
Har ju faktiskt pengar till det ;D blir det inte det så blir det
nya skor i veckan tror jag. Och i morgon ska jag till Vimmerby gymnasium.
Och agera fotomodell ^^ Hem en snabbis sen blir det AKUT till gymnasiet.
Hämta sakerna och sånt, duscha får jag göra hos Simon, ikväll.

Inga kommentarer: