tisdag 21 april 2009

Goodnight, sleeptight!

Då var min kväll slut, den slutade som alla andra kvällar med
slapp vid datorn och halv snack med Bea och Pappa.
Ludde är en skön prick minsann, haha <3
Lagt ut en film på youtube när han skrattar jätte mycket, i
bilen när vi var och kollade på sommasstugan, om någon vill
ha länk så bara fråga :) haha.

Jahopp, ledig i morgon då.
Vet inte om jag ska umgås med Sara efter 4 tiden. Får se helt
enkelt, kommer nog vilja ha lite "sparetime" för mig själv.
Måste utnyttja mina lediga stunder lite mer, annars deppar jag
ihop. Alltså med sparetime menar jag med Simon också så klart.
Jag tänker mer på skolan, jag måste ta vara på när jag Väl är
ledig osv. Annars kommer jag inte klara denna sista månad
i skolan :/ usch. Och i morgon kommer jag vara på helspänn
för att Simon ska iväg på övning med Insatsplutonen.
Han ska filma där, så jag kommer nervöst vänta på det samtalet
på mobilen då, för att se hur det går.. Och ensamt och trist
kommer det vara dessa dagar,
men som sagt -lära mig att hantera ledigheten! Det är viktigt.
Och förut fick jag faktiskt en känsla av att jag ville flytta, ihop
med Simon, jag kan nog det, dock är det ju så mysigt att åka
till honom och spela och vara med hans familj, så isåfall så
vill jag bo hos honom, vilket säkert är omöjligt säkert.
Eller så, jag är säkert inget guldkorn :P men skulle han
vilja så är jag på liksom :) haha.

Detta blev ett långt inlägg men det var mest vad jag tänkte på
just nu, och på torsdag ska jag bara hata läget :P orka skolan..
På fredag.. hmm.. Älska morgonen, -Måla! Resten kan dra ;)
haha, och äta själv i matsalen? -Inget jag ser fram emot.
Men får se hu mycket skola det blir utan Simon, det är som han
sa till mig i söndags kväll.
"Ela seriöst kan jag inte spela CoD längre utan dig, det går inte"
Då säger jag nu; "Simon, skolan klarar jag inte utan dig"
Faktiskt så är ju det sant. Fruktansvärt sant. Miss ya.

Inga kommentarer: