lördag 25 april 2009

Vaknade klockan hakv 5 i morse av att mobilen -.-
Simon hade eldpost så han passade på att skriva hur mysigt det var.
Haha, och jag var halt vaken så jag svarade typ "<3" och det var
han visst inte beredd på heller :P han undrade om jag var vaken då.
Inte så konstigt när man vaknar upp som ett spjut när mobilen ligger
precis vid örat typ ;) Haha.

Vi åkte till västervik iallafall, som det var planerat sedan gårdagen.
Alla handlade kläder till avslutningen och min student, jag handlade
inte ett skit :/ -Jo, lite mjölkchoklad.
Annars så köpte alla skor och kläder, och jag hittade mycket jag ville ha!
:( och inget McDonadls blev det heller, det var på tok för mycket folk.
Så det blir grillat kött -Marinerat!

Ja, och nyss fick jag ett telefon samtal av Simon som fick mig att
bli tårögd, och det stärkte mig inombords det är alltså inte bara
jag som saknat honom, han hade tillochmed funderat på varför
han hade ställt upp på de där. Och att han tänker så gör mig rörd.
Jag menar, det är ju alltid hans val ifall han vill ställa upp jag
går ju med på det liksom, jag förstår att han vill.

Men ja, sitter nu och bara saknar honom ännu mera!
Imorrn får jag iallafall träffa honom!! -Fyfan va skönt och
kanske kommer jag gråta en skvätt, eftersom vi faktiskt
inte snackat förens i dag i telefonen! <3
Jag älskar dig Simon. Fyfan va jag är lycklig!

Inga kommentarer: