lördag 11 april 2009

Nöjd!

När jag sitter och läser andras bloggar bara sådär.
Så får jag känslan av att 'fyfan vilket bra liv jag har'
det låter inte ett dugg lockande som de skriver om.
Jag är nöjd egentligen att jag mår så pass bra och
har en pojkvän som är underbar och att ja, jag är
helt enkelt nöjd med det jag har..

Jag är inte så sugen längre på att bli mamma.
Kanske om några år, men inte just nu.
Nejnejnej, jag ska vara barn själv ett tag till.
Och kollar man på bdb så är alla så konstiga.
Gör konstiga saker och helt lusigt är det faktiskt..
Jag är inte ett dugg avis på någon som jag sett
ännu i mitt liv, antingen är alla så "överklass"
eller helt tvärt om och har ingen 'känsla' för
äkta kärlek känns det som.

Nee fybubblan vad jag egentligen älskar mitt liv.
:) Och nu är det meningen att du ska le Simon. ;)
För att det är du som gör mer än halva mitt liv.
Och med dig mår jag så jävla bra, och jag känner
att jag är mig själv med dig, och det är så underbart.

Kan inte du komma hit ikväll baby? :)

Inga kommentarer: