onsdag 22 april 2009

Goodnight

Nu är det exakt 24 timmar sedan jag hörde något av min älskling.
Som är i Västervik just nu på stor övning tills Lördag.
Det är rätt segt att sitta och inte ha någon att prata med :/
Och spela, jag vill spela massor, det som vi har gemensamt <3
Jag vill äta god mat, som när vi firade våran halvårsdag, mysa med
dig till en film eller två och äta dina bästa popcorn i världen <3

Åh, va saknad är jobbig, och det är dag ETT med. More to go.
Men jag ska fixa detta, jag måste ju klara av att vara ensam
ibland, fast jag vill flytta, till honom. Där strular inte internet,
och där sitter man som en kung när man ska spela.
Livet är bra underbart när man är där alltså.

Fast jag har lust att åka utomlands nu.
Väldigt sugen är jag på det.. Dock finns ju inte pengar till det :(
Men på Lördag är det nästan bestämt att vi ska till Västervik och
shoppa lite, människorna i huset ska köpa avslutnings kläder. :)
Det blir funny, hoppas jag iallafall, göra någonting dagen innan jag
får träffa Simon igen. Gäller bara att hitta något att aktivera sig
med 24/7. Skola imorrn dock.. Jag känner inte alls för det :(
Och jag vet vilken ångest jag kommer ha om jag inte går, och
jag vet hur mycket jag kommer vilja åka hem när jag kommer dit.
Så hur ska man göra? /: det är så sjukt svårt att välja, önskar att
man kanske hade mer kompisar i skolan än vad man har, jag har
bara Bea liksom.. Och vi har inte ens samma schema, bara vissa
lektioner. inte mer än så.. Menmen det är väl egentligen mitt egna
problem, önskar bara det. -Men snart är det ändå slut på skolan så!

Nu är det bara att längta till Söndag som gäller, och kämpa alla dagar.
Det kommer gå bra, bara jag inte hakar upp mig.
Hoppas jag får något godnatt sms, eller ett samtal, då kommer jag bli
tårögd, på något sätt. Puss

Inga kommentarer: