torsdag 23 april 2009

Min dag.


Jahopp, min dag började med
att jag vaknade tusen gånger
och hörde allas röster.
(de skulle upp till skolan)
Men jag bestämde mig faktiskt
rätt snabbt att jag skulle ligga kvar,
påmindes om att det var ARL prov.
Och att vi hade ensamble :/ usch.
Såatte jag stannade hemma, hade
sånn huvudvärk igår natt så jag fick
det enligt mig själv ^^


Jag ringde och sjukanmälde mig lite, och sedan så kom jag på vad jag
igentligen hade drömt undernatten,
och det var verkligen inte trevligt. Uch fyfan.
Hemska drömmar och jag visste inte vad som var sant.
Så det andra jag gjorde var att kolla
på mobilen om det hade ringt eller
om någon ringt mig, eller om jag fått sms som jag hade drömt eller ej.
DET VAR EN DRÖM, PUHH!

Ja, annars idag så fick jag ett gulligt sms av Simon som faktiskt var uppe,
undra va de gjorde vid den tiden i Västervik.
Men det var fint väder där också.
Precis som här, så det måste varit nice som attan.
Jag har mest slöat med mamma och snackat om allt mellan himel
och jord. Saknat Simon med :/ Käkat pizza och allmänt tjockat mig.
Även hjälpt pappa med present åt mamma.

Skola imorrn, och peppen är inte alls hög längre, tänkte att
"jo men okej det kan vara lugnt" men nu skulle Bea visst
ha nationella proven så >.<>
Branschkunskap. Sen drar jag hem.
Jag har ångest redan nu, men jag har fan IG i allt redan :(
inget jag kan fixa längre så ja, jag kommer vara arbetslös hela
mitt liv. Fyfan.

Inga kommentarer: