onsdag 8 april 2009

Jag har bytt blogg!

Och det är mycket roligare på denna och enklare att redigera saker! Omg.
Och allt är snyggare och enklare att förstå, dock trodde jag att jag skulle sluta
att blogga men äsch ;) alla andra gör ju det..

Och nu får ni lite "detta har jag tagit från min dagbok på helgon"
Hjärtat kan kortfattat beskriva min måndag och tisdag. HELT UNDERBART!
Jag känner att jag är lycklig, och på något sätt blir jag tårögd när jag skriver
detta, för att jag är så glad att jag har dig, Simon. Så är det.
Och meningen kanske är att du ska le nu (angel) hihi.

Just nu sitter jag och flåsar lite eftersom jag nyss kom hem från tåget :)
Är helt kylig i hela ansiktet^^ Haha.
Jag längtar tills lovet, det är ju bara EN dag kvar i skolan nu (; imorrn!!
Och den dagen är helt okej,
och på fredag ska vi fara till mormor och fira
påsken ;D woho, asgod mat och godis.
Dock så vet jag icke när jag ska åka
till min man i Lönneberga, men den som väntar på något gott!
-Väntar ALDRIG förlänge.

Har jag insett, när jag saknar han så mycket så blir jag så glad att jag vill gråta
när jag väl får umgås med han,
och jag lovar att lovet kommet miinst vara lika bra
som i måndags! :)
För att jag mår bra av han. Yepp, nu kanske detta är pinsamt
att läsa men whatever man kan inte tycka allt är det hela tiden,
man måste ju få visa alla vad man känner, eller hur? :)


Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: