onsdag 15 april 2009

Onsdag me löv

Ja faktiskt har dagen varit helt okej :)
Det trodde jag nästan inte, eftersom det är i morgon jag
ska göra något kul, då burkar dagarna innan gå så långsamt.
Men inte denna dag icke! :)

Lirade lite GTA4, och fick hjälp av brorsan lite, så jag klarade
ett uppdrag som jag tänkt Simon skulle få göra åt mig ;)
Jag kände mig lite duktig då -Faktiskt.
Annars så helt okej dag, skulle varit med Natta, men nej.
Blev inte så (som vanligt?!)

Simon kom hem sen och ringde mig, allt hade gått bra med
pengarna som han skulle ta ut -och ha till körskolan i morgon.
Det kändes ju bra, annars hade det varit lite knepigt ><

Lirade lite CoD tillsammans iallafall, gick skapligt.

Men nu borde man ju kanske gå och lägga sig?
Kanske blir att gå upp tidigt imorrn, vem vet?
Ska nog ta en sväng förbi Apoteket med, köpa
lite allergi tabletter
-Jävla pollen! :(
Annars så far jag faktiskt till Simon imorrn :D
Med min dator och allt, HIMLA trevligt tycker Ela.

Menmen, ha de bra.
Märks om jag upptaderar i morgon kväll när datorn
står hos Simon ;) pöss.


Inga kommentarer: