tisdag 28 april 2009

Missat två dagar.


Att skriva på här, eller kanske det är bara en ;)

Iallafall så kom älsklingen till mig i söndags, ganska skapligt.
Det var sådär att jag ville gråta en skvätt när han klev ur bilden,
faktiskt, och man var sådär skakig i benen.
Hade underbart kul och så, kvällen slutade väl inte så bra igentligen.
*jävlafittpms* men det ska bli bättre!

Weell, igår så var det ju skola o så, gick sådär. Kvällen hemma sen
var helt okej, skit kul att få se en bild från modellandet i Vimmerby.
Och tog en promenad med familjen, det var skönt och jag mådde bra.
Blev inge spel dock :/ kanske blir idag?
tog ledigt idag, eftersom det är nationella i skolan, och jag missade
första så det är redan försent. Usch.

Update kommer nog ikväll typ, någongång.
Men jag ska tvätta lite, och så ska jag cykla med Bea till Jonas.
Hämta pengar och så, ska beställa lite från Systemet med.
:) packa imorrn och liite BVC med ludde osv, ledig imorrn med ju.
Fett nice att ha ledigt såhär, och på Torsdag blir det Simon <3
Sprit och brasa, kan det bli nicigare? ;) Haha. Fett kul ska vi ha.

Inga kommentarer: