tisdag 14 april 2009

Jahopp då har man varit nere på stan en sväng med
familjen, eller endel av den iallafall, mamma köpte lite
stuff, och jag postade massa saker typ ^^ men köpte
inget alls till mig själv. Moahaha, händer typ aldrig
att det blir så.

Jag hoppas på att få träffa Simon en sväng idag.
Det kanske blir av, han ska övningsköra lite :)
Så hoppas han är sist ;) baara för att jag ska få
pussa lite på han, var ju typ i Torsdags senast så!

Ja, idag ska jag ta och aktivera mig med GTA4 iallafall.
För brorsan har snackat massor med mig om det
och han får mig alltid att bli sugen på det :P Haha!
Jag vill mest bara ha Torsdag nu, så man kan spela
med simon, fast jag kom på nu att det inte kommer
bli så mycket :/ eftersom torsdagen blir lite spel
men inte fredagaen alls sen är det bara på lördag. :(
Söndag måste jag ju hem. TYPISKT att han ska ha
så mycket att göra hela tiden så det aldrig blir av.
Gaaaaaah! menmen. va gör man. Får iallafall ses.

Whatever, ska käka lite nu och hoppas på samtal från
Simonen. Pusshejs.

Inga kommentarer: