lördag 18 april 2009

Pub och eftersnack,

Jahopp då vaknade man imorse av ett äckligt jobbigt larm.
Usch, simon skulle iväg till skolan och lägga iordning sakerna.

Det var ju pub igår kväll, och jag var tillochmed hemma en sväng.
Åkte och kollade på en superduper mysig sommarstuga :)
Och jag hoppas vi får den alltså. Sedan var vi i V-vik lite och
handlade lite, sen blev det lite halv stressigt hemma, slänga
i mig maten, ta på mig rätt kläder, sminka mig, och sånt där
tjaffs ungefär^^
Åkte till Metro, där var det ju gaaanska dött när jag kom, men
tillslut blev det endel personer faktiskt! Helt okej.
Doock hade ju inte jag så kul, men det är sånt man får ta typ.
Drack liite, ytterst lite, gött var det, fast allt hade varit roligare
om Simon fick dricka :/ -Det får bli nästa gång!

Well idag då.. Väntar på att Simon ska komma hem igen.
När han väl gör det hoppas jag att han är glad, föratte
jag vill inte vara på dåligt humör idag, och det är sool ute :D
Det är fett nice, kanske sola? Jaja nu ska jag väl ta itu
med att spela lite GTA medans han är borta.
Och imorrn ska jag hem :( -Ska fråga ifall han kan hänga med.

Inga kommentarer: