fredag 10 april 2009

Klockan är 18:47



Japp så var det. Har väl varit hemma

i ungefär en timme snart. Puuh.
Bea och jag testade Inlines och sånt nyss^^

-Oookej då, jag kanske ska öva mera. ;)

Menmen, hos mormor var det väl helt
okej denna gång faktiskt, ingen dålig stämmning
utan alla var ganska glada och nöjda. :)
Och på toppen humör, jag har väl skrattat
ihjäl mig lite, men det är bara bra, då var
en dag av denna helg avklarad typ..
Just nu sitter jag och lägger in lite bilder
som togs hos mormor -Skitbra dessutom!

Och jag har lite lust att prata med Simon också.
Men han hör kanske av sig snart, eller ikväll sa
han iallafall, och nu stänger skolan så :) får se.
Blir alltid lika glad när han ringer till mig ;D
Dooock blir det inge CoD ikväll :( Han ska
sova i hultan /: menmen, imorrn kanske? -Hoppas!

Inga kommentarer: