fredag 10 april 2009

Natt, dag, vad kommer här näst?

Gårdagen blev inte så lyckad enligt mig.
Simon och jag satt på helgon forumet och
tjaffsade så tillslut avslutade Simon kontot.
Alltså, människorna där är störda!! Usch.
Är lite sugen på att avsluta mitt med ! Vafan.

Gick tillsängs typ halv 1 eller nått >< not good.
Och mina drömmar har varit muppa.
Så jag vaknade vid 8. och här sitter jag, alla
sover och det är helt tyst :/ seegt!
Har tillochmed lagt i en tvätt för att ha mina
Nya jeans på mig till mormor. :)

Menmen, hoppas på en bra dag idag.
Jag har faktiskt börjat komma in på spåret
att vara glad varje dag, för det lönar sig faktiskt.
Då blir människorna glada automatiskt.
Och det vill jag, annars så blir alla typ depp
för att de "tror" jag är det, well.
Lycka till simon i das studio :)<3>

Inga kommentarer: