torsdag 9 april 2009

Nu är det banne mig lov! -Så jävla gött är’e..
Dock känner jag ångest för att jag inte väntade
med dig på bussen :( men jag ska gott göra dig.
På lovet när jag släpar med min dator ^^ hihi.

Annars har dagen varit lite annorlunda än väntat.
Ingen ensamble -Det gillar vi! Istället blev det
påskägg och en filmad konsert vi fick kolla på.
(bättre än ensamble iallafall)
Sen ARL, och Bild & Konst, gick helt okej.
Och ett oväntat besök av Amandas syster också.
Fick ett påskägg, och 20spänn, som jag hittade
senare ;P , det var ju faktiskt lite roligt. Haha!

Nu väntar jag bara på att mamma ska sluta jobba.
Så vi kan käka pizza, blir nog en black and white.
Skulle sitta lite fint, senare kommer nog Jonas’
systers kille hit och hämtar beas dator, och han
skulle kanske ta med sin ”värsting” kamera
så jag kunde kika på den :D Det är kul ju!

Men men, hoppas på ett bra lov, och som det
ser ut nu kommer det bli okej :) <3

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: