måndag 20 april 2009

Home sweet home.

Eller?

Jag använder nu förnärvarande pappas dator, eftersom min står hos Simon.
Jag stressade jäävligt mycket idag när jag kom till vimmerby, omg säger
jag bara, typ "hej mamma" han man ju inte ens säga. /:
Duschen och packa ner allt som skulle med till Gymnasiet, ändå glömde
jag sminket ><>

Lite nervöst var det faktiskt, och jag är inte direkt van längre att stå
som modell, var ju mer förr när jag gick Media Programmet som
man var inne i det lite mer, men det kännes ganska okej iallafall.
Hoppas det blev användbara bilder bara..

Jag kollade lite på skor online förut, hittade lite som jag vill ha.
Dock är leveranstiden fel, så jag måste köpa skor i affär :/
Det blir svårt då det nästan inte finns affärer här :( uschibush.
På tal om annat så ska jag och pappa ta oss till Lönneberga snart.
Eller vid klockan 19:oo. Och hämta min dator..
Har tjajat lite på Simon att han ska hänga med hem, men det lär
han inte göra :/ men det skulle vara trevligt att fördriva tiden
med varann när man kan, men det är somvanligt bara jag som
tänker så.. Annars får jag väl lira GTA ensam och tjocka mig.
Like always now adays.

Inga kommentarer: