söndag 19 april 2009

<3

Jag stannade kvar hos Simon iallafall, och min dator också ^^
Pappa och jag ska hämta den här i morgon kväll istället, hehe.
Har inte lirat så mycket CoD som jag trodde/ville :/ menmen.

Har mest spelat GTA idag, fan va jag tjötar om det hela tiden.
Vi käkade en god middag på Silverdalen pizzerian iallafall.
Hur gott som helst, och en Nogger Mint glas på det också.
Fett nice var det, och perfa väder med :)
Ja, annars inte så mycket nytt, är lite smått stressad över
i morgon bara.. Ska hem och stressa ihop saker som ska med
till Vimmerby Gymnasium och hinna duscha på det också.
Det kommer bli sådär kul. Fårse om jag återvänder till
skolan sen, tror icke det, får ju träffa Simon sen på kvällen
en stund iallafall. Menmen.

Nu blir det väl snart sängen :( -Jävla skit skola som är i morgon.
menmen, Dusturbia filmen står på tur, som förövrigt är den
bästa filmen på länge. <3

Well, helt underbar helg med Simon iallafall lyckat <3
Älskar dig fettis.

Inga kommentarer: