söndag 26 april 2009

My sweet love.

Klockan är 11:44 och jag är vaken och helt iordning gjord faktiskt.
Har hunnit duscha och fixat allt och även kollat in förra programmet
av Robinson o9. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli ca ett.

För då någon gång kan jag få hem min älskling, peppen är hög.
Väääldigt hög, har bestämt för mig själv att vi icke ska använda någon
dator idag ;) kommer inte hålla men iallafall.
Bara umgås och snacka om allt som hänt dessa dagar han varit borta.
Doock så vet jag att ifall jag hoppas på något så blir det inte så.
Men jag tror dagen blir kanon, och det bli våfflor till middag, det har
jag bestämt <3 eftersom jag och Simon var sugna på det sist.
Känner på mig att veckan kommer att bli helt kanon, nästan sådär
fullt upp varje dag o så. Men det vet ni väl att jag älskar, att ha något
att aktivera mig med, även att jag blir lätt irriterad när jag är
stressad ändå gillar jag att vara det, lite dubbel moral.

ska väl ändå säga, have a nice day, för det ska jag Se till att ha !
Och pussa & krama min älskling som alla andra gör idag också.
Boooya, min tur.

Löve you my sugar.

Inga kommentarer: