fredag 10 april 2009

Jag är lite nerstämd nu. För att jag ser ensamheten.
Jag förstår att jag inte kommer vara så stark,
i veckan.. Det kommer vara fruktansvärt
egentligen alltså, eftersom det är bara i morgon
jag ska göra något "speciellt".
Det är ju Påskafton, alla är fina och äter
god mat och lite godis, det är mys tycker jag.

Men på kvällen drar bea till Jonas för att
åka till Stockholm på måndag :/ och Tova
har inte längre utegångsförbud så jag har inte
henne hemma heller.. Vem ska jag prata med?
Till torsdag (då nästan hela lovet gått) kommer
jag gå in i väggen minst 50ggr, jag har sagt till
mig själv att 'Spela Ela lite, så går det fortare'
Men SURE, nej, istället sitter man bara och
glor på klockan och kollar på bdb när alla
har jätte mys och bara njuter av att det är
lov, och de är med kompisar och pojkvänner.
Och det är inte jag, jag är hemma med mamma
och pappa. Hajjeluja vilket skönt lov?

Inga kommentarer: