fredag 24 april 2009

Himla segt med skola, faast nu är jag ju hemma, efter att ha skippat
Historian :( mår alltid lika dåligt, men jag klarar det ju inte längre /:
Usch..

Jag hörde inte så mycket av älsklingen igår.. lite sms o så.
Men han hade inte så mkt pengar så tillslut skrev han icke mer.
Och idag har han inte hört av sig än, men det är lugnt, snackade
med Elin lite och hon sa att de hade Telefon förbud :( <3
Tyvärr, och hon och Josef har typ inte snackat heller, så vi är
i samma sits liksom. Snackade om studenten idag i skolan med,
och vid ca 8 ska vi vara hos Elin :O shiit, va tidigt jag måste vara
uppe, typ halv 7. :S och måste skaffa fram dricka tills dess. OMG.
Menmen det är en månad kvar och liite till, men det är ändå snart.

Min klänning görs idag, och imorrn så jag skulle ha den nästa vecka
troligen, det ser jag framemot faktiskt, att pröva allt jag ska ha liksom.
Hehe. Men just nu är jag lat som fan och tänker inte röra mig från
huset! Min fot krampar massor så jag blir tokig på den, och min
mage är uppsväld Arne liksom. Och jag vill bara ha lördag.
För då kan jag åtminstone snacka med Simon i telefonen, och
testa att övertala att han ska hit på momangen. Tror jag ej, men
ändå. Han kanske saknar mig lika mkt som jag saknar honom?

Hoppas iallafall på ett sms ikväll eller så.
Annars får jag väl helt enkelt vänta tills i morgon.. Baah.

Inga kommentarer: