torsdag 16 april 2009

Good day.

Hahahaha. Denna dag har hittils varit helt oookej :D Ganska cool.
Vaknade upp med ett jätte ryck, för att Simon ringde mig, kände
mig helt jävla Lost typ men :P Det gick bra iallafall.

Gick ner till stan för att kolla in en student kostym till han,
och det fann vi, jätte fin blidde han faktiskt min snutt <3
Läängtar lite sådär till studenten, är lite "rädd" faktiskt,
eftersom jag inte vet vad som händer på kvällen osv.
Kommer vara en rätt jobbig dag ändå liksom, fylla 20 år och
sånt, säkerligen rätt packad också menmen, den dagen är inte än.

Jag drog med datorn till Lönneberga iallafall, och där sitter jag nu.
Medans pojkspolingen spelar Fallout 3. Mja, ska väl lira CoD senare.
Kanske en sväng till affären? -Köpa lite LAN-shit. ^^

Förresten så blev jag erbjuden att vara modell åt Victoria :D
Så jävla coolt, har inte gjort så mycket seriöst modell jobb
innan så det kan bli redigt intressant faktiskt, och nervöst!!
Kommer säkert inte "våga" släppa loss, men det märks,
hon är ju fotografen så att säga ;)

Inga kommentarer: