onsdag 29 april 2009


Javisst serrni imorrn blir det att festa lite grann hos
Johan, typ Simons polare, jag är säkert enda tjejen.
Men det kommer nog bli skoj, ska bli kul att träffa hans
polare lite, har inte festat tillsammans någon gång än så.
Ser jag fram emot, gårdagen var en ren skit dag, lika
så denna lite grann, haft ångest och skit.

Har kommit i en period där alla kommer och bara berättar
massa dåligt hela tiden, klart det drabbar mig och mitt liv.
Så sluta snacka med mig om massa skit, isf säg lite bra saker
ibland med så man blir lite neutral eller nått.

Well, idag har jag 70% av min dag varit ute i det underbara
sköna vädret! Tre gånger varit nere på stan, hämtat sprit,
gått med mamma till FritidsButiken och följde med bea till
Konsum en sväng. Så nu sitter jag i mjukisar och ska spela
lite CoD med simon, har lite smått ont i huvudet med.
Lite brun hoppas jag att jag blivit med, var ju ganska länge
i solen trotts allt. Well, packa sen med, de får jag icke glömma.

Inga kommentarer: